saavutused

igapäevane digiturundus

päevakajaline sisuturundus ning hästi seatud SEO tagab tähelepanu

päevakajaline sisuturundus ning hästi seatud SEO tagab tähelepanu

Siit ekraanivaade GA-st võetud statistikast perioodid 01.2019-03.2020. Asusin Energiateenuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina tööle 2020. aasta jaanuaris ning lisaks muudele töödele asusin aktiivselt ka veebi võimekust parandama - avalehe fookus, tekstid, pakkumine, CTA-d + kvaliteetne, tihe ja päevakajaline sisuturundus. Statistikas kajastub selgeltnähtava jõnksuga ülespoole alates 2020. jaanuarist ning tulemuseni viisid paljud erinevad, kuid samasuunalised tööd.

arendusprojektide juhtimine

esimese tehisintellektil põhineva videotootmise käivitamine eestis, koostöös spordialaliitude ja Telia TV-ga (2019)

esimese tehisintellektil põhineva videotootmise käivitamine eestis, koostöös spordialaliitude ja Telia TV-ga (2019)

Suhted tootjaga (Pixellot), Eesti spordisaalide ning spordialaliitudega ning Teliaga. Minu peal oli mudeli tutvustamine, partnersuhted, tehniline arendus, analüütika, kaamerate paigaldus saalidesse. Tootsin 17.-19.05.2019 ainuisikuliselt esimese Eesti AI-tehnoloogial baseeruva spordiülekande Audenteses.

eesti esimese interaktiivse telereklaami idee ja teostus hübriidtv-s, koostöös COOPiga (2018)

eesti esimese interaktiivse telereklaami idee ja teostus hübriidtv-s, koostöös COOPiga (2018)

Koostöös COOPiga jõudsid esimest korda Eestis otse telekasse kaubandusketi iganädalased pakkumised, märksõnadeks interaktiivsus ja mõõdetavus. Minu roll oli idee, partnersuhted, kampaania ülesehitus ning layout ja kõik piloodiga seotud turunduslikud sõnumid.

HübriidTV teleplatvormi kasutajaskonna kasvastamine üle 40% (2015-2016)

HübriidTV teleplatvormi kasutajaskonna kasvastamine üle 40% (2015-2016)

Partnersuhted, koolitused kauplustes, järjepidev reklaam nii oma- kui ostetud kanalites; hästikoolitatud kasutajatugi, how-to teemalised videod ning veel mitmed tegevused andsid aluse selleks, et tasuta kättesaadava, kuid mitte kõige madalama tehnilise lävendiga HbüriidTV populaarsus ehk mõõdetud kasutatavus kasvas Eestis pooleteistkümne aastaga üle 40%.

publikatsioon, telesaade

Telesaade “Muusika mu sõnadele” (2019)

Telesaade “Muusika mu sõnadele” (2019)

Kas kolme tunniga on võimalik kirjutada head laulu? Sellele küsimusele otsime vastust saates, kus kohtuvad kaks väga eriilmelist bändi - folkansambel "Puuluup" ning Liisi Koikson & band. Mõlemad saavad täpselt ühed ja samad laulusõnad, millele tuleb muusika kirjutada. Minu roll - saate režissöör.

Raamat “Eestimaa 1000 jala pealt” (2008)

Raamat “Eestimaa 1000 jala pealt” (2008)

2008. aastal kirjastasin oma fotodel põhineva suureformaadilise kinkeraamatu, mis sisaldas minu aerofotosid Eestimaast. Pildid olid jaotatud sektsioonidesse (maastikud, elamised, väikesaared, mustrid).

personaalnäitused

“Kõrgelt leitud. Eestimaa mustrid ja kujundid” (2013)

“Kõrgelt leitud. Eestimaa mustrid ja kujundid” (2013)

Aerofotonäitus Eestimaa mustritest ja kujunditest. Tallinna Fotomuuseumis ja sealt edasi väga paljudes paikades üle terve Eesti.

“Päevinäinud peeglid” (2007)

“Päevinäinud peeglid” (2007)

Fotonäitus vanematest Eesti kodudes asuvatest peeglitest. Kiek in de Kök ja sealt edasi mitmed Eesti näitusesaalid. Eesti Instituudi toetusel jõudis näitus ka Prantsusmaale.

“Kast ja post ehk Eesti postkast” (2003)

“Kast ja post ehk Eesti postkast” (2003)

Fotonäitus vanematest Eesti postkastidest. Avamine Tallinna Fotomuuseumis, sealt edasi paljudes Eesti näitusesaalides ning ka Soomes, Tuglas Seuras.